Traistute


4 responses to this post.

  1. Bine ai venit!

    Imi place foarte mult ce vad si iti tin pumnii ca acest inceput sa fie primul pas catre succes!
    Te pup, iti doresc veselie, impliniri si mult spor in toate cele!

    Anna – fericita cu atatia oameni fericiti in jur…

    Răspunde

    • Din fericire am avut persoane care sa ma indrume usor catre ce’mi doresc. Iar tu esti printre cei vinovati de asta! Multumesc inca o data si de o mie de ori!
      Sper sa iti mearga si tie totul asa cum planuiesti si chiar mai bine. Daca exista karma si o sa primesti totul pe masura faptelor si sufletului tau, o sa ai parte de multe lucruri minunate!

      Răspunde

  2. „Cine se aseamana se aduna” povesteste o zicatoare din batrani, iar tu meriti numai Bine si Frumos! Cu mare drag impartasesc din experienta mea nu foarte vasta dar folositoare -sper eu- oamenilor pe care ii indragesc pentru sufletul lor special si alaturi de care ma simt nemaipomenit!
    Iti multumesc mult pentru cuvintele atat de frumoase si pentru ca am avut sansa sa te intalnesc pentru ca, desi poate tu nu stiai…si eu am invatat multe de la tine.
    Fie ca drumul sa iti fie lin, iar bucuria si implinirile sa te insoteasca la tot pasul…si mai mult decat orice, nu uita ca totul este un joc:).

    Anna – incantata de „prestatia” ta de la targ si de faptul ca oamenii au rezonat cu sufletul tau si ti-au admirat creatiile inedite.
    Pup si…Excelsior!:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

